środa, 21 kwietnia 2021

Pocztówka z wycieczki

 Znalazłam dla Was fantastyczny pomysł w książce pt. "365 rzeczy do zrobienia".


W czasie wykonania pracy można się doskonale bawić i odbyć wyprawy "na niby". W ten sposób, zaledwie w ciągu godziny, "przeniosłam się " w góry, nad morze i jezioro. A w jaki sposób? Zobaczcie sami!
Przygotowałam białe kartki, które zmniejszyłam do rozmiaru pocztówki lub zdjęcia.



Z kolorowych czasopism wycięłam bajeczne pejzaże, które odpowiednio przycięte, nakleiłam na przygotowane kartki.


Następnie naszkicowałam i wycięłam kształty głowy i tułowia.



Nakleiłam na tło z pejzażem i zaczęła się najlepsza zabawa! Z kolorowych gazet i okładek od krzyżówek wycięłam oczy, nosy, usta 😃 Stworzyłam w ten sposób zupełnie nowe postacie, które kochają podróże i "wysyłają" pocztówki ze swoich wojaży!


Jedna z prezentowanych pań wybrała się na Śnieżkę, za to druga nad jezioro. Panowie w brązowych włosach (samodzielnie narysowanych;) również kochają wycieczki ;) 



Więcej inspiracji możecie podpatrzeć w książce!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przygotowania do 11 Listopada